ניתוח הרמת עפעפיים לפני ואחרי

ניתוח הרמת עפעפיים לפני ואחרי

ניתוח הרמת עפעפיים לפני ואחרי

צניחת עפעפיים עליונים, מלווה במראה עייף, ולעתים גורמת להפרעה בציר הראיה או שדה הראיה העליון. ניתוח על פי רוב ייתן שיפור אסתטי ותפקודי. הנה כל מה שתצטרכו לדעת על ניתוח הרמת עפעפיים, לפני ואחרי ניתוח.

מתי מומלץ לעבור ניתוח להרמת עפעפיים?

עם השנים, מופיעים מספר שינויים באזור העפעפיים והפנים העליונים במספר רמות. אם זה נסיגה של עצם, צניחה של פנים מרכזיות ועור עפעפיים עליונים, בלט שומן באזור עפעפיים תחתונים, וספיגה של שומן באזור הגבות.

כתוצאה מתהליכי ההתבגרות הטבעיים – עור העפעפיים נראה עודף. לעתים צנוח מה שגורם לחוסר התאמה לתחושות ולמראה הכללי של הפנים. במקרים רבים, הגבות וביחוד צידי הגבות נפולות מה שמחמיר עוד יותר את צניחת העפעפיים. כאשר השינויים משמעותיים. הם גורמים להפרעה אסתטית או תפקודית. מומלץ להיוועץ עם מנתח עפעפיים לשקול התערבות ניתוחית. ביחוד במקרים הבאים:

  • עודפי עור משמעותיים באזור העפעפיים העליונים, כאלו שחוסמים ולו במעט את שדה הראייה
  • נפיחות בעפעפיים העליונים, לעיתים עלולים להתנפח ולהידמות לשקים
  • שקעים בולטים מתחת לעיניים, או מה שרובינו מכירים בתור "שקיות" או עיגולים שחורים מתחת לעיניים
  • עודפי עור הגורמים לנפילה של העפעפיים התחתונים עם חשיפה של לובן העין שמתחת לקשתית

מטופלים רבים בוחרים לשלב את הניתוח להרמת עפעפיים עם ניתוחים אחרים, המביאים יחדיו לתוצאות מיטביות. בין הטיפולים שניתן לשלב עם ניתוח זה נמצאים טיפולים כמו הרמת מצח וגבות, הזרקת שומן עצמי מהבטן או הירך, טיפולי בוטוקס, חומרי מילוי, טיפולים להצערת עור הפנים ועוד.

ניתוח הרמת עפעפיים – לפני ואחרי

אומרים שאין טוב ממראה עיניים. אם כך, הרי שאותו ביטוי יכול להיות מתורגם לשני כיוונים בנושא שלנו. מחד, הניתוח להרמת עפעפיים הוא כזה שבהחלט יכול לשפר בין היתר גם את שדה הראייה שלנו ולנטרל גורמים שהפריעו לה.

מאידך, כאשר מסתכלים על תמונות אמיתיות לפני ואחרי של מטופלים, ניתן להבין כמה השינוי משמעותי. מה הוא גורם למראה הפנים הכללי ולאזור העיניים בפרט.

אחד מהדברים הבולטים ביותר שניתן לראות בתמונות הממחישות את המצב לפני ואחרי הניתוח, הוא מידת פתיחת העיניים. כאשר בתמונות המייצגות את 'אחרי', העיניים פקוחות לרווחה, הצבע שלהן זוהר, משודרת ערנות, בריאות איתנה ומבט צעיר שמשפיע על כל מנח הפנים.

איך הניתוח להרמת עפעפיים יכול לעזור לכל אחד ואחת?

שיפור במנח העפעפיים מקנה מראה צעיר, רענן ופחות עייף. הוא עשוי לשפר את ההרגשה האישית והביטחון האישי שלנו מול חברים ועמיתים.

החלמה מניתוח

נפיחות ושטפי דמם בד"כ מופיעים עד שבוע לאחר הניתוח, כאשר ההחלמה הסופית היא 1-3 חודשים מהניתוח. מומלץ לקחת חופש לפחות שבוע מהניתוח עד שהבצקות ושטפי הדמם נספגים. שארית נפיחות יכולה להופיע גם בשבוע השני.  ניתן לשטוף את אזור הניתוח ויש להימנע מפעילות גופנית מאומצת. תפרים מוסרים 7-14 ימים לאחר הניתוח, כאשר במהלך תקופת החלמה זו מומלץ להשתמש בטיפות או משחה אנטיביוטית.

בחירת מנתח

כשזה מגיע לטיפולים אסתטיים או לכל טיפול אחר בגוף שלכם, ראוי לבחור מומחה עם התמחות ספציפית בסוג הניתוח או הטיפול. זו בדיוק הסיבה שכאשר אתם מעוניינים בניתוח עדין באזור הפנים כמו ניתוח להרמת עפעפיים, עליכם לפנות לרופא עיניים מומחה.רופא המתמחה בניתוחי עפעפיים או פלסטיקה של העין (אוקולופלסטיקה).

דילוג לתוכן