הצערת עור הפנים

Face Peel / Laser resurfacing

עבור מטופלים רבים, שגרת הטיפוח המקובלת כיום כוללת בתוכה את היתרונות הגדולים של קדמת הטכנולוגיה. בעבר, עמדו לרשותנו הרבה פחות אפשרויות כאשר רובן כללו טיפולים ארוכים, כואבים ועם זמני החלמה ארוכים. אך כיום, הודות לשיטות חדשות שהתפתחו בזכות טכנולוגיות פורצות דרך, ניתן לעשות טיפולים ל- הצערת עור הפנים שמביאים לתוצאות מרשימות מאוד במגוון רחב של מקרים ובעיות עוריות בפנים.

לרוב, הצערת עור הפנים תתבצע כטיפול משלים. שיטת הטיפול תיבחר בהתאם לרצונות של המטופלים וכן בהתאם למצב העור בפנים שלהם. הצערת עור הפנים מתבצעת על ידי פרופ׳ גיא בן סימון כטיפולים משלימים לעור הפנים על מנת להקנות עור צעיר ומוצק יותר.

הצערת עור הפנים – תוצאה

התוצאות מרשימות במיוחד וכוללות צמיחה של עור חדש, חלק יותר, העלמת קמטים עדינים, טשטוש צלקות וכתמים וכן עידוד חידוש העוד בפנים.

הצערת עור הפנים תעשה בעזרת peeling כימי על ידי חומצת TCA, משולבת על פי רוב עם ניתוחים או טיפולים משלימים כגון הזרקת חומרי מילוי ייעודיים לאזורים הרלוונטיים בפנים. עבור מטופלים שונים, יידרשו מספר מפגשים שונה בהתאם לצורך ולמורכבות הטיפול, ולאחרים הטיפול נעשה במועד הניתוח. על מנת ליהנות מהתוצאות לזמן הרב ביותר, חשוב לשמור על עור הפנים לאחר הטיפולים, להימנע מחשיפה ממושכת לשמש, לעשות שימוש בתכשירים הייעודיים עליהם ימליץ לכם פרופסור בן סימון וכמובן לנהל אורח חיים בריא.

למי זה מתאים?

הטיפולים להצערת העור, הינם פתרון נוח ולא פולשני עבור נשים וגברים רבים, אשר סובלים מרפיון ודלדול בעור הפנים ברמה קלה עד בינונית. במקרים מורכבים יותר של רפיון העור, לעיתים יהיה צורך בניתוח מתיחת עפעפיים או מתיחת פנים. הטיפול יתאים לנשים וגברים אשר מצבם הבריאותי תקין ואינם סובלים ממחלות עור כלשהן או מפצעים פתוחים בפנים.

ההתאמה המדויקת לטיפול הצערת עור הפנים, תיקבע במסגרת פגישת ייעוץ עם פרופסור גיא בן סימון, בה ניתן יהיה לבדוק האם הטיפול יכול להועיל במצבכם, איזו שיטת טיפול תתאים, האם יש צורך בטיפולים משלימים ועוד.

בין הבעיות אותן הטיפולים להצערת עור הפנים יכולים לפתור – טיפול בקמטים שטחיים בעור או בכתמי שמש / ורידים מורחבים, רפיון ודלדול בעור הפנים, שחיקה ועייפות של רקמות העור, טשטוש כתמים ופגמי עור נוספים.

הטכנולוגיות בהן משתמש פרופ' גיא בן סימון להצערת עור הפנים

  • טיפול להצערת עור הפנים בעזרת חומצה: קילוף שטחי של עור פנים בעזרת חומצת TCA על מנת לעודד חידוש של תאי אפיתל (שכבת העור החיצונית).הפעולה יוצרת קילוף עדין, כאשר משך הריפוי וצמיחת העור המחודשת נע בין מספר ימים למספר שבועות, תלוי בסוג הטיפול. בשלב הריפוי יש להימנע מחשיפה לשמש ולהשתמש במשחות מסככות שניתנות על ידי הרופא. טיפולים משלימים אחרים באמצעות לייזר, מחט חשמלית  הינם לא פולשניים, ומטרתם העיקרית היא כאמור לקלף את שכבת העור העליונה ובכך, לעודד את הגוף ואת התאים לייצור מוגבר של קולגן שמעודד צמיחה חדשה, ריפוי של העור וכן ממלא את הקמטוטים ומחזיר מעט מן הנפח הבריא לפנים. 
  • הזרקות מקומיות של חומרים אנטי דלקתיים: למניעת צלקות ורטרקציה לאחר ניתוח.  

חלק מהטיפולים מצריכים מספר ביקורים, להשגה של תוצאה מיטבית ולשיפור אסתטי של מרקם העור. בנוסף, חשוב להדגיש כי פרופ׳ בן סימון עובד עם מספר רופאי עור אשר מבצעים טיפולי לייזר וגלי רדיו. כמות המפגשים הרצויה ושיטת הטיפול הנדרשת, ייבדקו יחד איתכם בפגישת הייעוץ במרפאה של פרופסור גיא בן סימון.

היתרונות הגדולים:

הטיפולים הללו לא מביאים איתם בשורה חדשה רק בזכות התוצאות הנפלאות שלהם, אלא גם בזכות שורה של יתרונות נוספים ומשמעותיים לא פחות.

הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • אורך כל מפגש הינו קצר מאוד ועומד על כ-30 דקות.
  • הטיפולים אינם פולשניים ולא מלווים בכאבים משמעותיים. (ניתן במידת הצורך לבקש אלחוש או הרדמה מקומית).
  • לאחר הטיפול, ניתן לחזור לשגרה ולהמשך את היום כרגיל. (מומלץ להימנע מחשיפה לשמש).
  • תופעות הלוואי יכולות לכלול מעט נפיחות ואדמומיות, שחולפות לרוב עוד באותו היום.
  • הטיפולים החדשניים מעודדים למעשה את העור לחידוש וריפוי של עצמו ולכן התוצאות שמתקבלות מרשימות ומאופיינות במראה טבעי. 
דילוג לתוכן