סוגים שונים של טיפולים אסתטיים

סוגים שונים של טיפולים אסתטיים

סוגים שונים של טיפולים אסתטיים

מאז נכנסו הטיפולים האסתטיים בסערה לחיינו, הם שינו דברים רבים מעבר לאסתטיקה החיצונית של נשים וגברים ברחבי העולם. כיום, הטיפולים האסתטיים הם מגוונים, רבים, מתקדמים מאוד ובשונה מהעבר, לא מצריכים תמיד כניסה לחדר הניתוח. הקדמה הטכנולוגית והמודעות הכללית שילבו ידיים ויחד עם רופאים מקצועיים ומומחים מתחומים שונים, כולנו יכולים ויכולות כיום לשנות כמעט כל דבר חיצוני שבגוף שלנו, על ידי טיפולים אסתטיים.

הכלל הראשון: השאלה היא לא מתי אלא אצל מי

כמו הרבה תחומים אחרים שהצליחו מאוד בשנים האחרונות, גם בתחום הטיפולים האסתטיים קיימים כל מיני דרכים לא בטוחות בהן ניתן לקבל טיפול אסתטי שאולי נשמע זול מבחינת המחיר, אך כאשר הוא נעשה על ידי אנשים שלא מוסמכים לכך, התשלום יכול להיגבות בצורה אחרת, מסוכנת ויקרה הרבה יותר.

לכן הכלל הראשון שנכון לגבי כל טיפול אסתטי, בטח שמדובר בניתוח פלסטי, הוא לבחור ברופא מומחה ומוסמך, לו הניסיון המוכח, ההשכלה הנחוצה והתוצאות שמדברות לרוב בעד עצמן.

מהם ההבדלים בין ניתוחים פלסטיים לבין טיפולים אסתטיים?

ניתוחים פלסטיים, כמו שמרומז בשמם, הם הליכים כירורגיים לכל דבר ועניין, שמתבצעים בחדר ניתוח ותחת הרדמה מקומית או מלאה בהתאם לסוג הניתוח. לעומתם, טיפולים אסתטיים יהיו לרוב טיפולים שאינם פולשניים, מתבצעים במרפאה או בקליניקה ומאופיינים בתחושת כאב פחותה ובתהליך פחות מורכב שיתאים למצבים קלים יותר. בנוסף טיפולים אסתטיים לא ידרשו תקופת החלמה ארוכה או יגרמו לתופעות לוואי.

אילו טיפולים אסתטיים נפוצים קיימים?

רוב הטיפולים מתרכזים בדרך כלל באזור הפנים, אך קיימים כמובן טיפולים וניתוחים פלסטיים במקומות אחרים בגוף. לפניכם 3 טיפולים פופולריים המיועדים לאזור הפנים:

  • חומרי מילוי (Fillers) – חומרי מילוי כמו החומצה ההיאלורונית, ממלאים תפקיד חשוב בהזרקות להצערת עור הפנים ולהעלמה וטשטוש של קמטים. מפני שהחומצה ההיאלורונית מצויה בגוף שלנו באופן טבעי, הטיפול יוביל בדרך כלל לתוצאות טבעיות. חומצה היאלורונית מיועדת בין היתר גם לשקעים בעפעפיים עליונים, בעפעפיים תחתונים, למילוי שקעים מתחת לעיניים ועוד.
  • בוטוקס בפנים – טיפולי בוטוקס הם הליך זעיר פולשני, אשר יכול לגרום להפחתת הופעת הקמטים ביעילות, תוך יצירת מראה צעיר ורענן יותר. הזרקות בוטוקס הלכו וצברו שם של כלי לשינוי ושדרוג עבור אנשים המבקשים להעלים ולטשטש את סימני ההזדקנות.
  • הצערת עור הפנים – הצערת עור הפנים הינה טיפול משלים לעור הפנים, על מנת להקנות עור צעיר ומוצק יותר עבור המטופלים או המטופלות. התוצאות של הצערת עור הפנים יהיו בין היתר צמיחה של עור חדש וחלק יותר וכן העלמה ואו טשטוש שלקמטים עדינים בפנים. טיפול הצערת עור הפנים יתאים בעיקר למי שסובלת מקמטים שטחיים בעור, מכתמי שמש או מורידים מורחבים.

לסיכום – טיפולים אסתטיים הם זמינים, מומלצים ומתאימים לכל אחד ואחת

טיפולים אסתטיים ברוב המקרים הם טיפולים שאין בהם תועלת רפואית משמעותית והצורך לבצע אותם, נובע רק מתוך רצון של אנשים שמעוניינים לשנות משהו בחיצוניות שלהם.

כיום, כאשר מישהו סובל ומוטרד מצניחת עפעף, משקעים מתחת לעיניים, מקמטים בפנים ומדברים דומים נוספים – הדרך לטיפול ופתרון של הבעיה נוח, מהיר וזמין מתמיד. טיפולים אלו גם לא יצריכו היעדרות ממושכת מהעבודה או תקופת החלמה ממושכת ולכן, אם גם אתם מתלבטים בקשר לביצוע טיפול אסתטי כלשהו, צרו קשר עם המרפאה של פרופסור בן סימון, שם תוכלו לקבל את ההכוונה המקצועית וההוגנת ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן