רופא עיניים פלסטיקאי

רופא עיניים פלסטיקאי

רופא עיניים פלסטיקאי

טיפולים אסתטיים בפנים היו ונשארו מבוקשים ופופולאריים במיוחד, למעשה הם מהווים מהניתוחים האסתטים הנפוצים ביותר. העפעפיים הם איבר תפקודי השומר על בריאות העין ושלמות הראיה. כאשר באים לבחור מנתח עפעפיים, מוטב לבחור מנתח שהינו רופא עיניים עם התמחות על בפלסטיקה של העין. במאמר הבא נדבר על תחום האוקולופלסטיקה, אילו טיפולים מבצע רופא עיניים פלסטיקאי ולמה הם כל כך חשובים? כל התשובות להלן.

מי הוא רופא עיניים פלסטיקאי?

רופא עיניים פלסטיקאי או כמו שהוא מכונה בשפה המקצועית – אוקולופלסטיקאי. הוא למעשה רופא העוסק בכירורגיה פלסטית באזור העיניים תוך שילוב של רפואה אתסטית ומשחזרת. למעשה אוקולופלסטיקה היא נישה יחודית בכירורגיה פלסטית  ורפואת עיניים. היא נחלתם הבלעדית של רופאי העיניים אשר עברו התמחות על  בתחום. השילוב בין העולמות השונים, זה של רפואת העיניים וזה של הכירורגיה הפלסטית של העין, הוא שילוב אשר מייצר פתרונות אחרים ומתקדמים עם העדינות המאפיינת של כירורגית עיניים. כאלו שרק אוקולופלסטיקאי יכול לתת.

אילו טיפולים נכללים באוקולופלסטיקה?

רופא עיניים פלסטיקאי יכול לטפל בקשת רחבה מאוד של טיפולים תפקודיים ואסתטיים באזור העיניים. היתרון הגדול שברופא מהסוג הזה, הוא היכולת המקצועית שלו לפתור בעיות רפואיות ואסתטיות באזור העיניים. בעיות שלפעמים קשורות אחת בשניה באופן טבעי. תוך התחשבות ושמירה על העין וטפולותיה.

הנה כמה מהטיפולים המרכזיים אשר רופא עיניים פלסטיקאי יכול לבצע:

ועוד.

בנוסף לכל הטיפולים האלו, רופא עיניים פלסטיקאי יכול כמובן לעשות כמעט כל טיפול מעולמות האסתטיקה באזור הפנים והעיניים. בין הטיפולים האסתטיים השונים אותם יכול לבצע אוקולופלסטיקאי ניתן למצוא טיפולים בצניחת עפעפיים עליונים, העלמת שקיות או עיגולים שחורים מתחת לעיניים. אפשר למצוא גם טיפול במשקעי כולסטרול בעפעפיים (קסנטלזמה), טיפולים להצערת עור הפנים וכן הזרקות שונות כמו בוטוקס, חומצה היאלורונית ועוד.

מה הם היתרונות שבטיפול אצל רופא עיניים פלסטיקאי?

כאשר אנו בוחרים ללכת לטיפול אצל אוקולופלסטיקאי, אנחנו יכולים ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים אשר יכולים לשנות את יעילות הטיפול, את המקצועיות של הרופא המטפל, את משך תקופת ההחלמה ועוד. הנה כמה מהיתרונות הבולטים בתחום:

  • טיפולים חד-יומיים: אחד היתרונות הגדולים ביותר בתחום האוקולופלסטיקה, טמון בכך שלרוב אין צורך בהרדמה כללית או באשפוז ממושך. למעשה, רוב הפעולות והטיפולים בתחום הם קצרים, ממוקדים וכאלה שניתן לסיים ולחזור הביתה באותו היום.
  • תקופת החלמה נוחה: רוב הטיפולים אצל אוקולופלסטיקאי הם כאלו אשר לא מצריכים תכנונים מקדימים. או וויתור על ימי עבודה רבים או התמודדות עם כאבים לא נעימים.
  • אבחון מקצועי: רופא עיניים פלסטיקאי הוא כזה אשר הידע שלו חולש על שני עולמות. לכן כאשר רופא כזה מאבחן את אזור העיניים של המטופל, הוא ידע לזהות בעיות. הוא יודע גם להתאים טיפולים ולתכנן את הניתוחים הרלוונטיים. אם זה בצורה מדויקות, מהירה ומקצועית יותר מכל רופא אחר. כמו גם להתאים את סוג הניתוח למחלות השונות של העין.
  • טיפול שפותר בעיות שונות: אוקולופלסטיקאי מקצועי ומנוסה, יוכל בטיפול אחד לפתור בעיות שבשביל לפתור אותן הייתם כנראה צריכים ללכת לשני רופאים שונים או לפחות להגיע מספר פעמים למרפאה.

אין תחליף לניסיון

כשזה מגיע לטיפולים אסתטיים או לכל טיפול אחר בגוף שלכם, ראוי לבחור מומחה עם התמחות ספציפית בסוג הניתוח או הטיפול. זו בדיוק הסיבה שכאשר אתם מעוניינים בניתוח עדין באזור הפנים כמו ניתוח להרמת עפעפיים, עליכם לפנות לרופא עיניים מומחה. רופא המתמחה בניתוחי עפעפיים או פלסטיקה של העין (אוקולופלסטיקה) עם ניסיון רב שנים ותוצאות מוכחות.

דילוג לתוכן